Nigdy ( jeszcze) nie byłem na żadnej giełdzie i nie za bardzo wiem jak to się odbywa, więc moje zdanie w tym temaie wynika z wyobrażeń na podstawie opisów. Długo zastanawiałem się o co chodzi z tą "punktualnością" i doszedłem do wniosku, że problem "niecierpliwych" ludzi faktycznie może istnieć, ale Arcy totalnie pomylił się co do przyczyny. Moim zdaniem nie chodzi tutaj o to kto o której przyjdzie, ale o to , że domaga się wpuszczenia wcześniej, bo ON już jest i ma w d...e innych. To samo tyczy organizatorów, którzy otwierają wcześniej niż sami to ustalili. Chcą "ludzkimi" być, ale nie zauważają, że nie dla wszystkich. To jest kwestia osobistej kultury tych ludzi i żadne apele o punktualność tego nie rozwiążą. Niestety drzemią w nas olbrzymie pokłady cwaniactwa i przyzwyczajeń z komuny. Musi minąć jeszcze czas 2-3 pokoleń, aby zjawisko się zmarginalizowało.
Ogłoszenie
Collapse
Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
- Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
- Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less
Punktualność na giełdach
Collapse
X
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika alnus Wyświetlenie odpowiedziTo jest kwestia osobistej kultury tych ludzi i żadne apele o punktualność tego nie rozwiążą. Niestety drzemią w nas olbrzymie pokłady cwaniactwa i przyzwyczajeń z komuny. Musi minąć jeszcze czas 2-3 pokoleń, aby zjawisko się zmarginalizowało.
No to by trzeba było sprawdzić.
- Ile ludzi przyszło na giełdę, bo chciało być szybciej aby mieć lepszy stolik?
- Ile ludzi było wcześniej, bo takie miało połączenie PKP lub PKS?
- ilu było zawodowych staczy, którzy bez stania w kolejkach nie może żyć?
Takich danych arcy nam nie dostarczył.Milicki Browar Rynkowy
Grupa STYRIAN
(1+sqrt5)/2"Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
"Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
No Hops, no Glory :)
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika alnus Wyświetlenie odpowiedziNigdy ( jeszcze) nie byłem na żadnej giełdzie i nie za bardzo wiem jak to się odbywa, więc moje zdanie w tym temaie wynika z wyobrażeń na podstawie opisów.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia Wyświetlenie odpowiedziLitości, ludzie, skończcie już z tym debilnym tematem, normalnie żałość mnie ogarnia, jak każdy chce mieć zdanie na temat tak kompletnej bzdury
Nie tak szybko Marusia; dojdziemy do tego kto zawinił, kto sprowokował grupę do wcześniejszego przyjścia, winni zostaną ukarani, niektórzy dostaną kulkę w łeb i w końcu nastanie porządek.
z partyjnym pozdrowieniem.Milicki Browar Rynkowy
Grupa STYRIAN
(1+sqrt5)/2"Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
"Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
No Hops, no Glory :)
Comment
-
Comment