Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Giełda odbywa się w każdą niedzielę przy ulicy Obrońców Stalingradu(dawna giełda samochodowa). Oprócz staroci, sporo ciuchów i innego towaru.
Z piwnych rzeczy znalazłem dzisiaj:
- Mnóstwo niemieckiego szkła i kamionek.
- Na jednym stosiku masa niemieckich otwieraczy.
- Trochę polskich kufli i pokali.
- Gdyby żebrać całość, to z 20 butelek przedwojennych by się uzbierało. Tak mniej więcej połowa z polskich browarów, a druga z niemieckich. Z ciekawszych widziałem Brzeg, Grodków i Prudnik – przynajmniej z tych, co potrafiłem rozpoznać.
Z Okazji Dni Opola, giełda odbyła się dzisiaj w centrum miasta.
- Z samego rana ponoć było kilka butelek z Opola, ale szybko zmieniły właścicieli. Tak to głównie Wrocław, OBV 12 z Głubczyc, Brzeg, Grodków i najwięcej SCH E F Ges. Gesch.
- Na dwóch stoiskach było sporo kapsli, większość ostatnie lata i troszkę z 90-tych.
- Jedno pudło z zagraniczną masówką „waflową” i kilka starych niemieckich.
- Na dwóch stoiskach były stare porcelanki(mam dla ciebie Kwadri jedną, więc luz )
- Największy rarytas, to szyld http://www.browar.biz/kolekcjonerstwo.php?id=17546 za 250 zł, ale cena była do negocjacji.
- Dwie stare drewniane skrzynki, na 90% od piwa.
- Kilka otwieraczy
- Szkła tym razem było mało
- Przedwojenne etykiety z Częstochowy i Okocimia. Na jednym stoisku z 30-40 młodszych polskich oraz czeskich wzorów.
Niestety byłem dość późno, więc kilka rzeczy na pewno przegapiłem
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika baklazanek
Z Okazji Dni Opola, giełda odbyła się dzisiaj w centrum miasta.
Kolejna edycja giełdy dobiega powoli końca.
W tym roku zdecydowanie więcej butelek. Nawet kilka wzorów z Opola w cenach za najpopularniejsze wzory 50 zł, 70 zł za Zamkowy i ponad 100 zł za Konieczko.
Z perełek to na pewno szyld Głubczycki za 500 zł i w tej samej cenie z akcyjnego:
Największe jednak zaskoczenie, to krzesełko i stolik sygnowane znakiem opolskiego browaru akcyjnego – 300 zł chyba za krzesło, a o stół strach było pytać. Wyglądało to na meble wyszynkowe i pewnie obie rzeczy były z tego samego wyszynkowego kompletu.
Etykiet nie stwierdzono, podstawki widziane dwie – nie zidentyfikowałem pochodzenia - porcelanki tylko na butelkach.
Małe sprostowanie. Byłem drugi raz i jednak odnotowałem etykiety, ale tylko z Tychów, Żywca i jednak z Rybnika – lata etykiet 60-70.
Było tez kilka otwieraczy, głownie z KP.
Opole dorobiło się drugiej giełdy „staroci”, która odbywa się przy Tesco na Ozimskiej. Część handlarzy przeniosła się ze starego miejsca na nowe. Na Obrońców Stalingradu odnotowałem 2 stoiska ze starociami, a tak to ciuchy i inny wystawkowy badziew. Widać, że miejsce raczej będzie wymierać i ludzie w dużym stopniu już przenieśli się koło galerii handlowej – chyba, że to mżawka przestraszyła sprzedających.
Na Ozimskiej niestety rewelacji nie było – bodajże 3 stoiska ze starociami – większość używane rzeczy z Niemiec i ciuchy.
Mam nadzieję, że to pogoda spłatała figla i następne edycje będą o wiele ciekawsze.
Comment