Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pytanie

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • aniolek86_22
    Junior
    • 03-2011
    • 2

    Pytanie

    Jestem studentką pedagogiki, ale moim wielkim marzeniem jest posiadanie własnego baru z piwem. Czy ktoś może wie i chciałby się podzielić swoją wiedzą, na temat wszelkich dotacji oraz formalności, jakie musiała bym przejść, aby stać się szczęśliwą posiadaczką takiego baru? Jeśli ktoś wie, krok po kroku, co musiałabym zrobić, bałabym wdzięczna za każdą wskazówkę. Z góry dzięki za pomoc
  • Marecki1410
    Member
    • 01-2009
    • 97

    #2
    Dotacje z urzędu pracy są w tym roku w większości PUPów ograniczone do minimum. A żeby ją dostać trzeba być osobą niepracującą i nie studiującą w trybie dziennym.
    A formalności, normalne jak przy zakładaniu firmy bieganina po minimum 5 urzędach. Potem pozwolenie z urzędu gminy na sprzedaż alkoholu i po zatwierdzeniu przez sanepid można otwierać.

    Comment

    • pioterb4
      Senior
      • 05-2006
      • 4322

      #3
      Jestem studentką pedagogiki, ale moim wielkim marzeniem jest posiadanie własnego baru z piwem
      A w jakim mieście jest planowany ten bar? I jakiego rodzaju asortyment przewidujesz?

      Comment

      • ART
        mAD'MINd
        • 02-2001
        • 23794

        #4
        Napisz czego dowiedziałaś się na własną rękę, bo na razie to brzmi jakbyś chciała żeby ktoś odrobił lekcje za Ciebie
        Last edited by ART; 07-03-2011, 16:35.
        - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
        - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
        - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

        Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

        Comment

        • Seta
          Piję piwo
          • 10-2002
          • 6964

          #5