Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Łomża, Niepasteryzowane

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • yavo
    • 03-2009
    • 909

    #61
    Nie wiem, czy to dobre miejsce, no ale lepszego nie znalazłem. Kumpel mi doniósł, że na Podlasiu Łomża 0.5 l reklamowana jest hasłem *tego nie ma w Warszawie*. A przecież jest...

    Comment

    • dadek
      Senior
      • 09-2005
      • 4568

      #62
      W Kauflandzie w Piasecznie wczoraj kupowałem w cenie 1,69 + 0,35 kaucji. Trochę mnie to zdziwiło bo bączek niby typowy ale na etykiecie napisane że "butelka bezzwrotna".

      Comment

      • lisiewski
        Senior
        • 12-2009
        • 459

        #63
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika yavo Wyświetlenie odpowiedzi
        Nie wiem, czy to dobre miejsce, no ale lepszego nie znalazłem. Kumpel mi doniósł, że na Podlasiu Łomża 0.5 l reklamowana jest hasłem *tego nie ma w Warszawie*. A przecież jest...
        W Olsztynie widziałem całą masę takich bilbordów. Swoją drogą nowa Łomża to nic specjalnego. Lepiej wypić Lubuskie czy Mazowieckie

        Comment

        • Mikko
          Senior
          • 12-2008
          • 583

          #64
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika lisiewski Wyświetlenie odpowiedzi
          ...Lepiej wypić Lubuskie czy Mazowieckie
          Ale też lepiej niż Bosmana czy Kasztelana. Całkiem sympatyczne i pełniejsze w smaku niż wyżej wymienione piwa. Moja ocenę spowodowało może też negatywne nastawienie, po przeczytaniu paru, wybitnie negatywnych postów w tym wątku.

          Comment

          • Christof
            Senior
            • 04-2009
            • 128

            #65
            U mnie w Polo Markecie jest po 2,49 albo 2,69. Drożyzna. Ale co pocieszające, znika z półek momentalnie. Może to przez piłkarskie rozgrywki?

            Comment

            • mfraczek
              Member
              • 05-2004
              • 98

              #66
              w Gliwicach w Polo Markecie 2,29 zł (butelka bezzwrotna) - domyślam się, że promocja, bo cała wieża stała zaraz przy wejściu

              samo piwo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, naprawdę rasowe, mocna goryczka, odpowiednie wysycenie, okolice Noteckiego jak najbardziej. piana kapitalna, stała przez większość konsumpcji. na pewno wrócę, jeśli cena drastycznie nie wzrośnie i jakość się nie obniży może być stałym elementem zakupów w Polo
              fratschke

              Comment

              • Mario_Lopez
                Senior
                • 08-2009
                • 991

                #67
                Zakupione w Krakowskim kerfurze w cenie 2,39 za butelkę (0,33), nie podeszło mi zupełnie, gorycz aż nachalna, z niepasteryzowanym piwem ma chyba nie wiele wspólnego. Beznadziejne moim skromnym zdaniem.
                Ale nie o tym, bo to u Was, nie u mnie
                Ale nie o tym, bo to u Was, nie u mnie...


                EBE EBE

                Comment

                • zgoda
                  Senior
                  • 05-2005
                  • 3516

                  #68
                  W wołomińskim Kauflandzie jest, ale... tylko dla koszykarzy.

                  Piwo stoi na najwyższej półce tak, że aby je zobaczyć trzeba mieć ok. 190cm wzrostu. O sięganiu po nie nie wspomnę.

                  Cena wzrosła do 1.99zł (butelka nadal bezzwrotna).
                  Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog

                  Comment

                  • e-prezes
                    Senior
                    • 05-2002
                    • 19167

                    #69
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedzi
                    ...

                    Cena wzrosła do 1.99zł (butelka nadal bezzwrotna).
                    i tak pewnie zostanie, bo to węższa (średnica korpusu) wersja steini.

                    Comment

                    • JAckson
                      Senior
                      • 05-2004
                      • 6122

                      #70
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes Wyświetlenie odpowiedzi
                      i tak pewnie zostanie, bo to węższa (średnica korpusu) wersja steini.
                      To jest cienkościenny bączek. Przynajmniej rzeczywiście jest bezzwrotny.

                      Piwem tym raczyłem się będąc nad Biebrzą ale niestety bez przyjemności. Nie liczyłem na wiele, ale to, co piłem było co najwyżej przeciętne.

                      Jak dla mnie dominuje moc i dziwna słodowość.

                      Jeżeli miałem możliwość to wybierałem Perłę eksport która też do szczytów piwowarstwa nie należy ale w moim odczuciu byłą bardziej pijalna.
                      MM961
                      4:-)

                      Comment

                      • e-prezes
                        Senior
                        • 05-2002
                        • 19167

                        #71
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JAckson Wyświetlenie odpowiedzi
                        To jest cienkościenny bączek. Przynajmniej rzeczywiście jest bezzwrotny.

                        Piwem tym raczyłem się będąc nad Biebrzą ale niestety bez przyjemności. Nie liczyłem na wiele, ale to, co piłem było co najwyżej przeciętne.

                        Jak dla mnie dominuje moc i dziwna słodowość.

                        Jeżeli miałem możliwość to wybierałem Perłę eksport która też do szczytów piwowarstwa nie należy ale w moim odczuciu byłą bardziej pijalna.
                        w moim odczuciu jest grubościenny. w swojej kolekcji mam wersję cienkościenną steini (ta sama średnica, ale wyższa szyjka przy tej samej wysokości ogólnej).

                        ja jak mam okazję to pijam, bo mnie smakuje, choć rewelacją nie jest. mam odmienne odczucia w porównaniu do Exporta z Lublina.
                        Last edited by e-prezes; 22-06-2010, 20:54.

                        Comment

                        • Czapayew
                          Senior
                          • 10-2002
                          • 1966

                          #72
                          Ocena z ARTomatu

                          Kolor: Słomkowy, dla mnie nieco za jasny, jak na piwo o zawartości alk. 6 % [3.5]
                          Piana: Dobra, bęsta, dość długo się utrzymująca [4.5]
                          Zapach: Intensywnie chmielowy [4]
                          Smak: Dominuje goryczka, w zasadzie zagłusza pozostałe nuty smakowe. Minusem jest lekko alkoholowy posmak. [4]
                          Wysycenie: Dobre - drobne, intensywne bąbelkowanie [4.5]
                          Opakowanie: Etykieta przywodzi na myśl papier pakunkowy. niby pomysłowa, ale można było się bardziej wysilić. [3.5]
                          Uwagi: Kupione w dąbrowskim KAUFLANDZIE. Niezłe, ale nie zachwyczające. Można do niego wrócić...

                          Moja ocena: [4.025]
                          "W winie jest mądrość, w piwie siła, a w wodzie są tylko bakterie"

                          www.zamkoszlaki.com
                          www.piwnekapsle.net

                          Comment

                          • Piwiarnia9A
                            Member
                            • 06-2010
                            • 81

                            #73
                            Ocena z ARTomatu

                            Kolor: Barwa budzi emocje i zapowiada wiele [4]
                            Piana: Taką lubię [4]
                            Zapach: Jest ok [4]
                            Smak: Trafia w moje podniebienie [5]
                            Wysycenie: w sam raz [4]
                            Opakowanie: ładne i stonowane [5]
                            Uwagi: Jest super gorąco polecam

                            Moja ocena: [4.45]
                            ---------------
                            Ocena usunieta z rankingu.
                            Poczawszy od 22.I.2003, oceny bez sensownego uzasadnienia ich przez oceniajacego, beda usuwane z rankingu.
                            Art, Admin

                            ---------------
                            Last edited by ART; 27-06-2010, 11:33.

                            Comment

                            • zgoda
                              Senior
                              • 05-2005
                              • 3516

                              #74
                              Trochę światła na powstanie tego piwa...

                              We deliver clear strategic advice, bold creations and actionable solutions. Ideas that move brands, people and businesses forward.


                              Że pozwolę sobie zacytować parę passusów...

                              Nowy produkt Royal Unibrew ma pomóc marce parasolowej i trafić do konsumentów nielubiących produktów masowych. Przy launchu tego produktu browar postawił przed sobą dwa cele: stworzyć produkt wysokomarżowy i wzmocnić wizerunek marki parasolowej Łomża, która pozycjonowana jest jako piwo o regionalnym pochodzeniu, niemasowe i autentyczne.
                              W świetle powyższego można mieć pewność, że cena poniżej 2zł za bączka to wybryk, a nie norma...

                              Nowe piwo jest adresowane do konsumenta wielkomiejskiego, wyrobionego piwosza, a przede wszystkim do osób szukających oryginalnych niemasowych produktów.
                              Ha! Czy już się nie da po prostu zrobić dobrego piwa?!
                              Last edited by zgoda; 24-06-2010, 22:23.
                              Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog

                              Comment

                              • docent
                                Senior
                                • 10-2002
                                • 5205

                                #75
                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedzi
                                Trochę światła na powstanie tego piwa...

                                http://touch-ideas.com/lomza-niepasteryzowane/
                                Wspaniały tekst udowadniający, że to piwo to wyłącznie produkt marketingu. Kluczowymi słowami są tutaj: produkt wysokomarżowy oraz wzmocnienie marki parasolowej pozycjonowanej jako piwo autentyczne.

                                Mi podoba się optymizm jajogłowych z Łomży i tejże agencji: Nowe piwo jest adresowane do konsumenta wielkomiejskiego, wyrobionego piwosza.
                                No to żeby się nie przeliczyli
                                Last edited by docent; 25-06-2010, 06:40.
                                Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
                                Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
                                Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
                                Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎