Witam 
Podczas pobytu w Preszowie w połowie lutego piłem nowy wyrób Šariša - polotmave pivo Red. Ekstrakt 12. Od niedawna jest dostępne lane w Piwiarni Prezydenckiej na ul. Svatoplukovej.
Barwa średnio mocnej herbaty. W zapachu dominują nutki chmielowe. Wysycenie określiłbym jako średnie (czuć lekko na języku). Smak zacny: dominacja owocowych nutek, potem słód i karmel, w końcu goryczka, której posmak zostaje na dłużej. Pivo bardzo delikatne, zrównoważone. Lane może według mnie konkurować z polotmavymi z Czech i Moraw (np. Skalakami czy Primatorem 13). To naprawdę komplement
. W sklepach można już kupić wersję butelkową - czteropak. Taki też zakupiłem. Lane oczywiście oceniam wyżej, niż z lahvi, ale to standard. Opakowanie gustowne, ze stonowaną etykietą i firmowym kapslem (fotka). W sumie - bardzo pozytywne zaskoczenie 
 
Plus ciekawe hasło reklamowe Šariš Red - FARBA NÁŠHO SRDCA 
		
							
						
					
Podczas pobytu w Preszowie w połowie lutego piłem nowy wyrób Šariša - polotmave pivo Red. Ekstrakt 12. Od niedawna jest dostępne lane w Piwiarni Prezydenckiej na ul. Svatoplukovej.
Barwa średnio mocnej herbaty. W zapachu dominują nutki chmielowe. Wysycenie określiłbym jako średnie (czuć lekko na języku). Smak zacny: dominacja owocowych nutek, potem słód i karmel, w końcu goryczka, której posmak zostaje na dłużej. Pivo bardzo delikatne, zrównoważone. Lane może według mnie konkurować z polotmavymi z Czech i Moraw (np. Skalakami czy Primatorem 13). To naprawdę komplement
. W sklepach można już kupić wersję butelkową - czteropak. Taki też zakupiłem. Lane oczywiście oceniam wyżej, niż z lahvi, ale to standard. Opakowanie gustowne, ze stonowaną etykietą i firmowym kapslem (fotka). W sumie - bardzo pozytywne zaskoczenie 
 
Plus ciekawe hasło reklamowe Šariš Red - FARBA NÁŠHO SRDCA 
		
							
						
 Podobno już go nie leją do butelek 
							
						
 Jednak najlepszym ich reklamowym hasłem był moim zdaniem wymowny slogan: "New York - Paris - Veľký Šariš" 
							
						
							
						
Comment