Reden Świętochłowice [Browar Pustynny]
Początek
Alk. 5.3%
Blg 12
IBU 30
English Desert Ale
Reden Świętochłowice [Browar Pustynny]
Czerwone Niebo
Alk. 5.2%
Blg 12
IBU 40
American Red Ale
Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D
Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
Mein Schlesierland, mein Heimatland,
So von Natur, Natur in alter Weise,
Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
Wir sehn uns wieder am Oderstrand.
Wprowadzając nowe warianty, silnie odwołujące się do lokalności i tradycji piwowarskiej, leżajski browar rozpoczyna zupełnie nowy etap w życiu popularnej marki. Jest to mocna odpowiedź na oczekiwania dzisiejszych konsumentów, coraz bardziej zainteresowanych piwnymi specjalnościami. Nowa odsłona Leżajska to dwa zupełnie nowe warianty: Leżajsk Chmielowe Pils oraz Leżajsk Pszeniczne Klarowne. Oba warianty są dostępne w bezzwrotnych, zielonych butelkach co podkreśla lokalny charakter piwa Leżajsk oraz jego świeży i orzeźwiający smak.
Piwo Leżajsk Chmielowe Pils powstaje zgodnie z tradycyjną recepturą na bazie wody, słodu jęczmiennego i aromatycznego chmielu. Dzięki procesowi chmielenia na zimno charakteryzuje się przyjemnym, chmielowym aromatem i szlachetną goryczką. Jego doskonale wyważony i orzeźwiający bukiet smakowy powstaje podczas spokojnego leżakowania
w poziomych tankach, które pozwalają na równomierne dojrzewanie piwa w całej jego objętości.
Druga specjalność, Leżajsk Pszeniczne Klarowne, to rzadki na polskim rynku przedstawiciel stylu Kristal Weizen. Powstaje z użyciem drożdży górnej fermentacji, na bazie wody, słodu pszenicznego, słodu jęczmiennego i chmielu. Charakteryzuje się orzeźwiającym smakiem z wyczuwalnym, przyjemnym aromatem powstałym podczas fermentacji. Nowy wariant Leżajska udowadnia, że piwo pszeniczne wcale nie musi być mętne. Proces filtracji nadaje mu krystaliczny połysk i wyjątkową lekkość.
- Nowe receptury, osadzone w piwowarskich tradycjach leżajskiego browaru, powstały jako zaproszenie do spokojnego smakowania natury regionu Podkarpacia. – mówi Barbara Rychel, Dyrektor Marketingu marki Tatra, EB i Marek Regionalnych - Leżajscy piwowarzy stworzyli je z myślą o grupie młodych konsumentów poszukujących nowych smaków i ceniących produkty regionalne.
Comment