Przed chwila sprawdzałam, na stronce jest ta reklama, ze zmienioną końcówką. Żółwiowi nie dali spokoju
Ale mi chodziło o emisję owej w TV
Faktycznie jest żółw, zbytnio skupiłem się na zakończeniu, a biedaczek dalej czeka na odpalenie, ten strach w oczach tak mi go żal. Może nowy proteścik skoro poprzedni nie wyszedł
Ostatnia zmiana dokonana przez mark33; 2006-02-20, 12:13.
Faktycznie jest żółw, zbytnio skupiłem się na zakończeniu, a biedaczek dalej czeka na odpalenie, ten strach w oczach tak mi go żal. Może nowy proteścik skoro poprzedni nie wyszedł
To już sprawa dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami
Spot reklamowy „Prawie jak...” zrealizowany dla marki Żywiec przez agencję reklamową Just otrzymał statuetkę Kreatury za najlepszy film w 2005 roku, w kategorii Napoje – TV/film.
Kreatura to prestiżowy Ogólnopolski Konkurs Reklamy, który od 10 lat nagradza najlepsze
i najbardziej kreatywne kampanie reklamowe. Ocenie podlegają zarówno oryginalność pomysłów jak i jakość ich wykonania.
Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943http://zamkidwory.forumoteka.pl
Kupię kufle z Giełdy Birofiliów w Żywcu z roku 1997, 2001, 2005 lub 2010 roku...czy ma ktoś może w egzemplarze z tych lat?
Zbieram też inne kufle Żywca, więc każdy którego nie posiadam chętnie przygarnę
Browarek znajduje się idealnie w połowie drogi pomiędzy węzłową stacją Stará Paka, a przystankiem osobowym Nová Paka město. Tak więc z pociągów możemy wysiąść tam gdzie nam bardziej pasuje, z każdej strony do przejścia jest 1700 m.
Nasza 4-osobowa ekipa była zaproszona do browaru...
Jeden z najdziwniejszych firmowych lokali browaru w jakich dotychczas byłem.
PUB Papiernia znajduje się w centrum Żywca, nieco ponad pół kilometra od dworca kolejowego.
Jest to teren przemysłowy, gdzie mieści się sam browar, a PUB Papiernia jest niby nocną dyskoteką, ale tak naprawdę...
Comment