Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zwrot butelek czeskich, w Czechach?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • bahuk
    Junior
    • 05-2010
    • 2

    zwrot butelek czeskich, w Czechach?

    witam. jestem nowicjuszem na forum i w temacie oddawania butelek z czeskiego piwa prześledziłem już wiele wątków, ale nie znalazłem jednoznacznej odp. na moje pytania, albo posty są już trochę stare.

    dlatego proszę osoby doświadczone i będące na bieżąco o poradę.

    mam pokaźny zapas butelek po piwie kupionym w Czechach i chciałbym odzyskać za nie pieniądze, możliwie w wysokości zapłaconej kaucji. jestem gotów tachać te butelki do Czech, jeśli tam dostanę za nie lepszy zwrot niż w PL.

    czy w Czechach można oddać butelki (bez paragonu; oddać, nie dać na wymianę) w dowolnym sklepie, np. w Cieszynie tuż za granicą?; czy tylko w automatach w dużych marketach?; czy nie ma reguły?

    albo: czy jest taka możliwość gdzieś w Krakowie?

    dziękuję za pomoc.
  • kopyr
    Senior
    • 06-2004
    • 9475

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika bahuk Wyświetlenie odpowiedzi
    witam. jestem nowicjuszem na forum i w temacie oddawania butelek z czeskiego piwa prześledziłem już wiele wątków, ale nie znalazłem jednoznacznej odp. na moje pytania, albo posty są już trochę stare.

    dlatego proszę osoby doświadczone i będące na bieżąco o poradę.

    mam pokaźny zapas butelek po piwie kupionym w Czechach i chciałbym odzyskać za nie pieniądze, możliwie w wysokości zapłaconej kaucji. jestem gotów tachać te butelki do Czech, jeśli tam dostanę za nie lepszy zwrot niż w PL.

    czy w Czechach można oddać butelki (bez paragonu; oddać, nie dać na wymianę) w dowolnym sklepie, np. w Cieszynie tuż za granicą?; czy tylko w automatach w dużych marketach?; czy nie ma reguły?

    albo: czy jest taka możliwość gdzieś w Krakowie?

    dziękuję za pomoc.