Co to za browar w reklamie Lidla
Collapse
X
-
-
Pytanie, czy zrobili casting i przygotowali fikcyjne nazwisko, czy trafili na człowieka z nazwiskiem (i ewentualnie dali mu odpowiednie okulary).
Dla mnie to on nie jest specjalnie podobny, ale tak czy siak sprawa o naruszenie dobrego imienia nie jest do wygrania, chyba że masz sporo kasy. Przecież on w tym klipie występuje jako pracownik browaru, a nie bloger.
Zawsze możesz oblecieć te browary z kamerą i zrobić miniserial w odcinkach.Comment
-
Ah, ta wyważona chmielowa goryczką i słodową pełnia smaku. Prawdziwy by wołał że goryczki za małoBTW. Uwielbiam to reklamowanie się bezpłciowością piwa
Comment
-
Niezła teoria spiskowa.
Kopyr studiowałeś zarządzanie, miałeś marketing, jakim targetem są Twoi subskrybenci a jakim targetem ci, do których ta reklama ma trafiać? Bez obrazy, ale chyba rzeczywiście jedyne co wyniosłeś ze studiów to pływanie, jak sam zresztą mówiłeśComment
-
Niezła teoria spiskowa.
Kopyr studiowałeś zarządzanie, miałeś marketing, jakim targetem są Twoi subskrybenci a jakim targetem ci, do których ta reklama ma trafiać? Bez obrazy, ale chyba rzeczywiście jedyne co wyniosłeś ze studiów to pływanie, jak sam zresztą mówiłeś
Co do targetu - owszem stali widzowie nie są ich targetem, ale już Ci, którzy trafiają na blog przy okazji Wielkich Testów są. Film o piwach z Biedronki oglądany był 300 tysięcy razy.
Podejrzewałbyś taki numer w reklamówce nowej ramówki TVN, jak to co zrobili z Atelier Amaro?Comment
-
Jest jakaś tam szansa, że to lipa, nie wykluczam tego, tylko jakoś wydaje się to dziwne i niezbyt logiczne. Zresztą akurat dla Ciebie to wartość dodana, bo teraz robi się afera i szum wokół Twojej osoby, a nawet sama ta reklama Ci pomaga- wystarczy, że ktoś wpisze "Tomasz Koper" w google (nawet bez słów kluczowych typu piwo, browar itp.) a i tak trafi do Ciebie. Nic tylko się cieszyć.Comment
-
Dopuszczam taką możliwość, że Tomasz Koper jest warzelanym w browarze, w którym warzy się Argusa, ale jeśli to jest aktor i tak się nie nazywa naprawdę, to wygląda mi to na ewidentne podczepienie się pod mój wizerunek.
Co do targetu - owszem stali widzowie nie są ich targetem, ale już Ci, którzy trafiają na blog przy okazji Wielkich Testów są. Film o piwach z Biedronki oglądany był 300 tysięcy razy.
Podejrzewałbyś taki numer w reklamówce nowej ramówki TVN, jak to co zrobili z Atelier Amaro?Comment
-
-
Ja nie widzę żadnego związku. Tomasz to popularne imię. Informacje, których wypowiada ów warzelany nie wykraczają poza standardową informację o produkcji piwa udzielanej przy każdej wizycie w browarze. Ani gość nie stylizuje wypowiedzi na Twoją modłę, ani nie jest podobny, a dość podobne brzmienie nazwiska może być zwykłym przypadkiem. Nawet jeśli to aktor i zmyślona sytuacja służy tak naprawdę popularyzacji Twojej persony (zakładając, że ktoś będzie szukał w googlu frazy z imieniem i nazwiskiem warzelanego).Comment
-
No cóż na rozbuchane ego najlepsza jest satyra...
No to cytatem z Koterskiego:
"-Fajos?
-Nie Chujos"bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
Rock, Honor, OjczyznaComment
-
Rzeczywistość jest po to, by podstawiać jej pod nos krzywe zwierciadła.
Serviatus status brevis est
4090 etykiety z zagranicznych piw wypitych osobiście, 1148 recenzji piw na browar.biz (z czego 734 zagraniczne opisałem i sfotografowałem jako pierwszy) - stan na 01.05.2025Comment
-
Browar występujący w reklamie Lidla to Browary Łódzkie z Łodzi. A Tomasz Koper tam po prostu....Comment
-
Browar występujący w reklamie Lidla to Browary Łódzkie z Łodzi. A Tomasz Koper tam po prostu....Comment
Related Topics
Collapse
-
Nie chwalą się gdzie warzą.
Hazy APA
4,5% alk.
Chmiele: Idaho7, Citra
Aromat - po otwarciu puszki nuty żywiczne, cytrusowe i nieznacznie owoce tropikalne. Po przelaniu głównie tropikalne mango
Piana - wysoka, średnia trwałość z długim kożuszkiem...-
Channel: Piwo - konkretnie
-
-
Piwo z Lidla za 2,55zł. Alkohol 6%. Innych danych brak. Kod LA - Łomża. Piana ambitna, gęsta, co też widać na zdjęciach. Zapach metal, trochę słodu. Barwa bursztynowa. Smak? Nuty słodowe, alkoholowe, alkoholowa, marginalna goryczka. Van Pur zleca różnym browarom produkcję tych piw do różnych...
-
Channel: Piwo - konkretnie
2025-08-29, 14:26 -
-
Kolejny marketowy produkt z kombinatu z Mannheim.
7,9% alk.
16,3% ekstr.
Aromat - cukierkowy karmel, przez chwilę jakaś nuta kwaśnych owoców (może to być zielone jabłuszko), w tle odrobina chmielu
Piana - wysoka, zwarta, nie jest zbytnio trwała, ale kożuszek...-
Channel: Niemcy
-
-
Pszenica z alko 4.8% z ekstraktu prawdopodobnie 12*.
Piana - więcej na początku potem cienka warstewka.
Lacing - sporo.
Gaz - średni.
Barwa - mleczno-blado-jasno-żółty.
Aromat - drożdże, słodkawy banan potem goździk.
Smak - słodkawe, płatki owsiane...-
Channel: Piwo - konkretnie
2024-11-03, 18:43 -
-
Puszka z Lidla.
Wskazują na produkcję we Frankenthaler Brauhaus, ale ten browar już nie istnieje.
Warzy to Eichbaum (jest też nazwa Perlenbacher Imperial, znany z marketowej produkcji.
https://www.wirtschaftsgeschichte-rl...frankenthaler-...-
Channel: Niemcy
-
- Loading...
- Koniec listy.
Comment