Heh, no jeszcze trochę poszperałem, pogadałem (lubię Merce hehe) i tak: nie jest najgorzej, dobrze że ktoś przyznaje się do przebiegu 1 mln km, a nie jakieś 200 tys... Auto jest na 99% wersją amerykańską, ale różni się praktycznie tylko zewnętrznymi detalami, nie ma się czym przejmować. Sprężarka w nich jest nadzwyczaj żywotna, nie to co teraz że 100tys km i regeneracja, tam prawdop. jest osadzona na łożyskach kulkowych, wobec czego wymiany są proste (m. in. nie trzeba ruszać przy tym wirnika). Nie zmienia to faktu że w tej chwili albo za czas niedługi będzie atrakcją dla fanatyka - konesera. Może coolman się zainteresuje? 
							
						
					 
							
						 
		
	 
		
	 Co do wersji coupe to dla mnie coś przepięknego choć z tego co wiem nie występują chyba wersje wysokoprężne. Najbardziej popularne są silniki benzynowe 2,8l zazwyczaj w automacie tak jak w starej S-klasie.
 Co do wersji coupe to dla mnie coś przepięknego choć z tego co wiem nie występują chyba wersje wysokoprężne. Najbardziej popularne są silniki benzynowe 2,8l zazwyczaj w automacie tak jak w starej S-klasie.
							
						 
		
	 
							
						 
							
						 
							
						 
		
	 
		
	 
							
						 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
Comment