Witam

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Patryk86
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2014.12
    • 32

Witam

Witam wszystkich serdecznie. Nazywam się Patryk i pochodzę z małego miasta w województwie Podlaskim. Na co dzień wykonuję zawód nie powiązany z piwem, jestem mechanikiem samochodowym (chociaż w niektórych placówkach powiązanych z moją pracą to sport dość często uprawiany), ale wciągnęło mnie warzenie piwa. Obecnie jestem na etapie nauki i próbuję warzyć piwo, nawet mam już zrobione swoje pierwsze z brew kitu Finlandia Premium Lager ale zachwycony nie jestem. W chwili obecnej próbuję warzenia ze słodów z zacieraniem i te też już zacząłem robić i jest w trakcie 1 tygodnia i fermentacji burzliwej. Na forum zalogowałem się by nauczyć się jak prawidłowo warzyć piwo bo zapewne popełniam wiele błędów, a chcę ich unikać i zapewne znajdę tu odpowiedzi na moje pytania.

Related Topics

Collapse

• skitof
    John J. Palmer: "Jak warzyć piwo"
    skitof
    Jako że miałem pewien udział w wydaniu tej książki, to ją tutaj prezentuję. "Jak warzyć piwo. Kompendium wiedzy piwowara domowego" to polskie tłumaczenie Piotra Kucharskiego znanej na arenie międzynarodowej pozycji Johna Palmera How to Brew. Everything You Need to Know to Brew Great...
    2021-02-26, 15:59
  • dadek
    Niemcy, Lübeck, Einsiedelstraße 6, Sudden Death Brewing
    dadek
    Browar założyli w 2022 roku Amerykanie, którzy z USA przeprowadzili się do Niemiec by warzyć amerykańskie style piw. Ulokowany został w pięknie zrewitalizowanej dawnej przemysłowo-portowej dzielnicy Roddenkoppel na zachodnim brzegu rzeki Trave. Ze starówki to 2-kilometrowy spacer przez 2 mosty,...
    2025-09-28, 22:07
  • Vortex
    Mělník, Náměstí Míru 27, Němý Medvěd Burger & Beer Bar
    Vortex
    Browar Němý Medvěd został przez nas odwiedzony w sierpniu br (dokładnie 09.08 – więc dosłownie kilka dni po Jacku).