Witam i pozdrawiam jestem początkującym na forum! Chodź troche lat już zbieram wafelki!
Pozdrowinia od początkującego z Katowic
Collapse
X
-
Witam Rodaka z naszej wioski Katowice, rówież jak ja początkującego w gronie Biroentuzjastów ( cholera brzmi to tak jakby byli birosceptycy
, całe szczęscie nie ma takowych wśród moich znajomków
. Myślę, że będzie nam dane spotkać się w szerszym gronie biromaniaków rodem ze Śląska, których na tym forum nie brakuje .
Za Górny Śląsk i Twoje zdrówkoComment
-
Dzieki za mile powitanie.
Co do Tyskiego to tak jak wyżej kolega wspomnial Jestem z katowic ( a tu nie mam browaru) wiec popieram sasiądów z Tych po drugie chyba to wyssalem z mlekiem matkia po trzecie nie ma jak PIWKO w GRONIE przyjaciól.
PozdrowiniaComment
-
Witam kolegę zza miedzyBrowar Hajduki.
adam16@browar.biz
Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :DComment
-
Nowy kolega a już mi wcisnął pieć podstawek na AllegroNawet nie wiedziałem, że jest na forum. Pozdrawiam
Comment
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ShlangbaumNowy kolega a już mi wcisnął pieć podstawek na AllegroNawet nie wiedziałem, że jest na forum. Pozdrawiam
Chodziło mi o ArtK31
Ale pickok też ma ode mnie pozdrowienia i piwo
Comment
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika radziaWitam, pozdrawiam i zycze powodzenia na forumTwoje zdrowie
Comment
Related Topics
Collapse
-
Witam!
Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.
Wciąż przeglądam forum, jest tu mnóstwo informacji i jeszcze wiele do nauczenia się. ale chciałbym się dowiedzieć jakie drożdże polecacie dla początkującego?...-
Channel: Surowce
-
-