Trafiłem tu przypadkowo ponieważ buduje piwniczke wolnostojącą tzn ziemiankę i aby podejrzeć zdjęcie podobnej budowli na Waszym forum musiałem się zarejestrować.
Natomiast muszę przyznać że cała strona bardzo mnie zinteresowała ponieważ piweczko to mój ulubiony napój. Myslę także o próbie własnej produkcji (o czym na ten czas nie mam zielonego pojęcia) więc zostanę tu dłuzej.
Natomiast muszę przyznać że cała strona bardzo mnie zinteresowała ponieważ piweczko to mój ulubiony napój. Myslę także o próbie własnej produkcji (o czym na ten czas nie mam zielonego pojęcia) więc zostanę tu dłuzej.
- ja również na forum jestem początkujący, natomiast w temacie piwka i jego robienia już całkiem nie ... naziemna piwniczka powiadasz ... i piwa nie warzysz
? przeca piwniczka jest do trzymania (lezakowania) piwa - namawiam do podjęcia prób (zaraz po zakończeniu budowy, żeby sie przyzwoita PIWnica ziemniakami i rupieciami nie wypełniła
... aczkolwiek część z tego "sprzętu" zapewne juzposiadasz w domu (drewniana łycha, biay tależyk, butelki) a część jest dostępna w sklepach gospodarstwa domowego lub w marketach (np. praktiker) na stoiskach biowinu ... u mnie sprzęt zajmuje tyle ile zajmuje garnek 40 litrowy (trzymam go w szafie