Witam wszystkich

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • StAnger
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.03
    • 17

Witam wszystkich

Jestem fanem ciężkiej muzyki i jak na takiego fana przystało lubię piwo. Należę do tych wybrednych piwoszy, gdyż nie mam w zwyczaju pić napojów piwopodobnych. Moje ulubione browary to Ciechan, Amber i Koreb. Lubię też skoczyć do Bierhalle i wypić tam Koźlaka lub Weizena. Jestem fanem Guinnessa. Z kumplem (TomX-em) zamierzam uwarzyć piwo, miejmy nadzieję, że nie eksplodują na butelki.

Related Topics

Collapse

• heckler
    Cieszyn, Katowicka 136, Browar - Karczma Pod Czarnym Kogutem
    heckler
    Bardzo się cieszę, że właśnie taki lokal powstał akurat w Cieszynie. Lubię tam jeździć, lubię klimat tego miasta, a na moim piwnym szlaku właśnie dodałem Czarnego Koguta.
    Browar wystartował pierwszego marca, a nam udało się ich odwiedzić dwa i pół tygodnia później czyli 18 marca. Browar,
    ...
    2023-03-22, 17:08
  • kaczka116
    Wąsosz, [Kraft Lab] Lubię Odloty
    kaczka116
    Piwo gotowe do oceny
    2020-05-02, 12:13
  • heckler
    Rokytňany, Rokytňany-Horní 507 23, Pivovar Anna Kráva
    heckler
    Takie browarki to lubię, cisza spokój, a wokół browaru same pola. Ptaszki śpiewają, gdzieś w oddali kombajn kosi zboże, a my w tak pięknych okolicznościach przyrody sączymy smaczne piweczka, no życie jest piękne .
    Miejscem założenia rodzinnego browaru jest...
    2023-07-25, 16:44
  • bimb
    Piwo Gozdawa lekko kwaśne alkocholowe i drożdżowe
    bimb
    Cześć.
    Robiłem już piwo z brewkitu w poprzednich latach kilkanaście razy i zawsze wychodziło super tzn. takie jak lubię podobne w smaku do Niemca czy Czecha lagery pilsnery i pilsy.

Wiem, że dodawanie cukru zamiast ekstraktu słodowego pogarsza smak i u mnie też tak było,...
    2025-07-13, 18:23
  • darekd
    Hoppebräu, Helles
    darekd