Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bry :)

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • jawron
    Junior
    • 06-2007
    • 19

    Bry :)

    Witam wszystkich - myślę, że w związku z zajęciem się bardziej aktywnym (a przynajmniej próbą) forum należałoby się w końcu przedstawić

    Konto założyłem daaawno - możliwe, że niedługo po tym, jak zacząłem pić piwo Czyli znowu nie tak dawno - mam 22 (rocznikowo) lata.

    Obecnie zajmuję się studiowaniem i jazdą z lublina (skąd pochodzę i jestem... związany ) do warszawy - gdzie studiuję.

    Samym piwem zainteresowałem się tak bardziej dość przypadkowo - będąc młodym pijącym (2 miesiące przed 18tką ) zamówiłem u taty, który wybierał się na wycieczkę do Czech, Kelta (bo miał kiedyś ceramiczne zamknięcie...). Trochę się zdziwiłem, gdy zamiast Kelta słowackiego - dostałem Kelta czeskiego - który wtedy był zdecydowanie najlepszym piwem, jakie piłem... Jako, że lubię wiedzieć nieco więcej, szukałem na jego temat jakichś informacji - i tak (najprawdopodobniej ) trafiłem też tutaj

    A z piw, które najchętniej piję - to na pewno ciemniaki różnej maści, przy czym lubię też piwa dość niskoalkoholowe - można się częściej/dłużej delektować

    A najczęściej to chyba Perłę chmielową, chociaż zobaczymy, jak będzie w tym roku - od nowego zacząłem, jak na razie regularnie, korzystać z Dziennika Piwnego

    Pozdrawiam i duże
  • dadek
    Senior
    • 09-2005
    • 4568

    #2
    Witaj! Skoro jeździsz do Warszawy to masz okazję 22.01 na "spotkanie integracyjne" z piwoszami z całej Polski w czasie corocznej giełdy.
    Czeskiego Kelta ku mojemu ogromnemu smutkowi już się raczej nie napijemy ale Tobie radzę porzucenie właściwie koncernowej, płaskiej smakowo Perły, na rzecz piwek z małych browarów. Są na pewno do kupienia w Warszawie a i Lublinie coś znajdziesz (pomoże Ci dział "Piwo gdzie") Twoje zdrowie

    Comment

    • jawron
      Junior
      • 06-2007
      • 19

      #3