Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Aparat cyfrowy

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • arzy
    Senior
    • 06-2002
    • 2814

    Aparat cyfrowy

    Od pewnego czasu zamierzam kupić aparat cyfrowy tylko.... nie wiem jaki Tak więc zwracam się z prośba do forumowiczów o danie namiarów na jakiś ciekawy sprzęt.
    Jedyny warunek to cena, myślę że tak gdzieś koło 1200 zł. lepiej mniej niż więcej. Zaznaczam, iż jestm amatorem.
    Z góry dziękuje za pomoc.
    "Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"

    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    Bractwo Piwne
    Skład Piwa
    Piszę poprawnie po polsku!
  • Andi
    Senior
    • 07-2001
    • 1915

    #2
    Ja röwniez jestem amatorem i sie nie znam na tym-Kupilem Canona i je´stem zadowolony-zdjecia mozesz widziec na Forum Gielda tyska
    Jedynie bedac ostatnio w Polsce widzialem ze kostztuje tam ok 1700 zl co jest troche duzo poröwnujac ze tutaj kosztuje ok 250 € plus wieksza Karta bo w wyposarzeniu podstawowym sa tylko 16 albo 32 Mb
    Kolekcja i wymiana kapsli piwnych

    http://www.andreas-kronkorken.de

    Comment

    • elroy
      Senior
      • 10-2002
      • 359

      #3
      Odp: Aparat cyfrowy

      arzy napisał(a)
      Od pewnego czasu zamierzam kupić aparat cyfrowy tylko.... nie wiem jaki Tak więc zwracam się z prośba do forumowiczów o danie namiarów na jakiś ciekawy sprzęt.
      Jedyny warunek to cena, myślę że tak gdzieś koło 1200 zł. lepiej mniej niż więcej. Zaznaczam, iż jestm amatorem.
      Z góry dziękuje za pomoc.
      1200 to aktualnie całkiem rozsądna kwota, ceny aparatów bardzo spadły.
      Mam możliwość zabawy, ze względu na wykonywany zawód, różnymi aparatami i osobiście najbardziej przypadły mi do gustu Canony i kilka słów o nich więc powiem.
      W tej cenie masz

      PowerShot A60 (2.1Mpix. zoom 3x )