Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes

Na rozpoczęcie działalności kicha z kredytami jest

Uśmiałem się jak nigdy. Nie wiem z kim współpracujesz i czym handlujesz ale jednocześnie Ci dobrze życzę i źle wróżę
Ja odniosłem się do tej wypowiedzi e-prezesa, w której narzekał, że zawsze znajdą się malkontenci, którzy chcą taniej. A mnie na ekonomii uczą (oraz na stażu i uczyli kiedy pracowałem w agencji reklamowej), że ci malkontenci to wymagający klienci, których trzeba zaspokoić i na tym zarobić. Słowem ani ja ani e-prezes w wypowiedzi, do której się odnosiłem nie powiedzieliśmy o "udupianiu" kogokolwiek. Przedstawiony został jedynie mechanizm swobodnej konkurencji.
Uśmiałem się jak nigdy. Nie wiem z kim współpracujesz i czym handlujesz ale jednocześnie Ci dobrze życzę i źle wróżę
Ja odniosłem się do tej wypowiedzi e-prezesa, w której narzekał, że zawsze znajdą się malkontenci, którzy chcą taniej. A mnie na ekonomii uczą (oraz na stażu i uczyli kiedy pracowałem w agencji reklamowej), że ci malkontenci to wymagający klienci, których trzeba zaspokoić i na tym zarobić. Słowem ani ja ani e-prezes w wypowiedzi, do której się odnosiłem nie powiedzieliśmy o "udupianiu" kogokolwiek. Przedstawiony został jedynie mechanizm swobodnej konkurencji.



Według najnowszego raportu firmy doradczej McKinsey wynika, że niska cena detaliczna kusi tylko 9% Europejczyków. Kolejne 13% zwraca uwagę na tak zwane wartości dodane (czyli markę i jakość produktów). Cała reszta to klienci, którzy kupują tam gdzie jest im najwygodniej.
Ale jak już wjedziesz w ul. Sportową, a ma ona różne odcinki to już wiesz, że jesteś na miejscu.
Comment