Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika angasc



Według najnowszego raportu firmy doradczej McKinsey wynika, że niska cena detaliczna kusi tylko 9% Europejczyków. Kolejne 13% zwraca uwagę na tak zwane wartości dodane (czyli markę i jakość produktów). Cała reszta to klienci, którzy kupują tam gdzie jest im najwygodniej.
), bo taki wie czego chce i można mu zaoferować usługe/produkt bardziej złożony i o lepszej jakości--> ergo: jest większa szansa na związanie go z dostawcą usługi/produktu, jeżeli uda się go raz zadowolić i nie dopuści się do jego rozczarowania.
a przynajmniej sobie tego nie życzę... by zakończyć dyskusję powiem - będzie konkurencja, klient (niezależnie, czy świadomy, czy zmanipulowany) sam wybierze. ja również! tym bardziej, że nie chce mi się załatwiać słodu po 1.20 zł gdzieśtam, dokąd za same rozmowy zapłacę 15 zł.
Czyli taniej nawet niż w młynie Barczewo
Czyli taniej nawet niż w młynie Barczewo 
jak będzie okazja dam znać, ale Gala wyleczyła mnie z jakichkolwiek działań.
przypadek ??
Jeżeli jest jakaś poszlaka, że to konkurencja wpłynęła na postawę Strzegomia to na miejscu Arta zgłosiłbym to do UOKiK
Ale że to niezbyt przyjemne to myślę, że najlepszym sposobem jest faktycznie coś w Czechach znaleźć. Korzystajmy z uni celnej. A Strzegom niech się w otwór pocałuje 
Ale jak już wjedziesz w ul. Sportową, a ma ona różne odcinki to już wiesz, że jesteś na miejscu.
Comment