Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Koniec sklepu Piwowar.biz ?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Damien
    Junior
    • 08-2007
    • 16

    #16
    Ostatni mój mail w tym temacie. Jako autor tego małego zamieszania, potwierdzam, że Pan Marcin Konik zwrócił mi wpłacone przeze mnie pieniądze.
    Dokonałem już zamówienia w browamator.pl i czekam z niecierpliwością na towar, o całe 3 tygodnie za długo.

    Pozdrawiam

    Comment

    • ART
      mAD'MINd
      • 02-2001
      • 23805

      #17
      Drodzy BrowarBizowicze, sytuacja z zakończeniem współpracy z Piwowar.biz wypłynęła niestety w dość nieoczekiwanym dla mnie momencie - w dniu poprzedzającym mój wyjazd na najdłuższy od jakiegoś czasu 4-dniowy "urlop" więc nie zdążyłem nic w tej sprawie nawet napisać na Forum, bo i czasu na przemyślenia sytuacji nie miałem.

      Po pierwsze przepraszam za ewentualne kłopoty z zamówieniami w sklepie dla piwowarów domowych Piwowar.biz. Postaram się na szybko nieco wyjaśnić w kilku punktach.

      =======================

      Sklepik Piwowar.Biz:

      - tak, mam zamiar zakończyć (jako Browar.Biz) współpracę ze sklepikiem Piwowar.biz (tzn. jest to już postanowione)

      - w ostatnich tygodniach kontakt z Marcinem faktycznie był utrudniony, ale sądziłem że to przejściowe kłopoty, spotkaliśmy się razem na początku sierpnia by omówić ten stan rzeczy i odniosłem wrażenie że jednak wszystko zmierza ku poprawie i szczerze nie spodziewałem się nagłego zakończenia współpracy.

      - sklep Marcina Konika - Piwowar.biz jest niezależnym od Browar.bizu podmiotem. Mamy jednak podpisaną umowę o współpracy, która reguluje nasze relacje i zobowiązania (np. wobec Zamawiających).

      - wszelkie zasadne roszczenia Klientów, Marcin Konik (Shlangbaum) jest zobowiązany uregulować (warunek rozwiązania naszej współpracy). Uwzględnione zostaną także oczywiście wszelkie zasadne roszczenia Klientów z przysługującym im prawem do reklamacji. Miałem osobisty kontakt z 5-6 osobami, które były niezadowolone z funkcjonowania sklepiku. Mam nadzieję że mimo zawodu - sprawy zamówień zostaną pomyślnie i szybko dla Klientów zamknięte.

      - możliwość składania zamówień jeszcze faktycznie istnieje, postaram się jak najszybciej zamknąć sprawę od strony technicznej, trzeba przygotować odpowiednią informację o zakończeniu współpracy oraz pozostawić na widoku informację dla dotychczasowych Klientów opisującą zaistniałą sytuację oraz co mają czynić w przypadku reklamacji.

      - Co prawda będę jeszcze w ciągu następnych dni kontaktował się z osobami, które składały zamówienia w Piwowar.biz - ale jeśli są osoby, zaglądające teraz tu, które mają jakieś obiekcje co do realizacji ich zamówień, rozpatrywania ich reklamacji przez Marcina - bardzo proszę o maila na art@browar.biz abym mógł się zapoznać z Waszą sytuacją osobiście.

      - chciałbym aby przy Browar.Bizie nadal funkcjonował sklepik dla piwowarów domowych, ale nauczony powyższym doświadczeniem - w zmodyfikowanej formie. trudno mi jednak na razie więcej napisać w tej kwestii.

      =======================

      Sklepik Browar.Biz:

      - sklepik BrowarBizowy funkcjonuje bez zmian nadal - będą w nim dostępne w dalszym ciągu gadgety BrowarBizowe i piwne pozycje książkowe. Te przesyłki realizuję ja osobiście i jak na razie z dobrym chyba skutkiem udaje mi się wywiązywać ze swoich obowiązków wobec zamawiających.


      =======================

      Na gorąco tak to w skrócie wygląda, w razie czego czekam na kontakt mailowy: art@browar.biz od osób które mają obiekcje dot. swoich zamówień w Piwowar.biz abym mógł się przyjrzeć poszczególnym sprawom osobiście. Jeszcze raz chciałbym przeprosić za ewentualne problemy wynikłe z powyższego stanu rzeczy, niestety i mnie to zaskoczyło.
      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

      Comment

      • DanielJakubowski
        Senior
        • 12-2005
        • 791

        #18
        Ja także potwierdzam otrzymanie należnych mi pieniędzy.
        Pozdrawiam
        dj

        Comment

        • Marusia
          Senior
          • 02-2001
          • 20211

          #19
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ART Wyświetlenie odpowiedzi
          Drodzy BrowarBizowicze, sytuacja z zakończeniem współpracy z Piwowar.biz wypłynęła niestety w dość nieoczekiwanym dla mnie momencie .............. niestety i mnie to zaskoczyło.
          No, to witaj w klubie nagle zaskakiwanych przez Marcina

          Sorki, nie mogłam się powstrzymać od tej drobnej złośliwości
          www.warsztatpiwowarski.pl
          www.festiwaldobregopiwa.pl

          www.wrowar.com.pl



          Comment

          • huanghua
            Senior
            • 10-2005
            • 1910

            #20
            Marcin, to bardzo solidna "firma". Co się stało, że zniknął z rynku
            W trakcie aktualizacji: Moje receptury (na razie brak casu)

            Comment

            • Shlangbaum
              Senior
              • 03-2005
              • 5828

              #21
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ART Wyświetlenie odpowiedzi
              (...)trzeba przygotować odpowiednią informację o zakończeniu współpracy oraz pozostawić na widoku informację dla dotychczasowych Klientów opisującą zaistniałą sytuację oraz co mają czynić w przypadku reklamacji. (...)

              Zgodnie z zapowiedzią ART'a, zamieszczam informacje związane z zamknięciem sklepu.

              Krakowski Konkurs Piw Domowych !

              Comment

              • ergie
                Senior
                • 05-2004
                • 1041

                #22
                Dlaczego nie jestem zdziwiony tym zdarzeniem?
                Lepiej milcząc uchodzić za idiotę, niż odzywając się rozwiać wszelkie wątpliwości.
                ------------------------------------------------------------------
                Jasne czy ciemne? Jasne, że ciemne!

                Comment

                • JAckson
                  Senior
                  • 05-2004
                  • 6122

                  #23
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ergie Wyświetlenie odpowiedzi
                  Dlaczego nie jestem zdziwiony tym zdarzeniem?
                  Nie wiem, ale liczę ,że nie będziesz biernie czekać napawając się mą niewiedzą i wyjaśnisz mi Twój brak zdziwienia
                  MM961
                  4:-)

                  Comment

                  • dkrasnodebski
                    cymbał
                    • 05-2003
                    • 2316

                    #24
                    Przyłączam się do prośby Jacksona.
                    Zakład Piwowarstwa Domowego BRODAREK

                    www.radoslawstolar.pl

                    Comment

                    • muavmf
                      Senior
                      • 08-2007
                      • 119

                      #25
                      U mnie Pan Marcin także wywiązał się ze wszystkich zobowiązań, nawet podrzucił gratisy. Jest jednoznacznie w porządku.

                      Tylko co dalej ? Może ten sklep by zaczął coś sprzedawać. Chętnie bym kupił zestaw na portera bałtyckiego.

                      Comment

                      Przetwarzanie...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎