Ogłoszenie
Collapse
Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
- Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
- Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less
2004.10.16 - Lublin, II Warsztaty Warzenia Piwa
Collapse
X
-
Wszystkich rodzajów niestety nie zapamiętałam, ale bogactwo było niezłe: z ciekawszych znaleźliśmy tam słód zakwaszający i parę rodzajów słodu żytniego
-
-
A można spytać jakie to były słody? Czy też Browamator zakazał udzielać takich informacji?
Leave a comment:
-
-
A teraz ogólne wrażenie (w skrócie naprawdę POZYTYWNE ): W przerwach Janów lany prosto z beczki, chlebek ze smalcem i precelki, a do tego: Wykład pana Marka, który był wprost rewelacyjny. Łatwo opowiadany, z mnóstwem przeźroczy, ciekawy i łatwo zapamiętywalny. Czes, jak zwykle - nie zawiódł - doskonale tłumacząc, skąd w brzeczce bierze się goryczka - wykład ciekawy i obrazowy. Troszkę bardziej zawiódł mnie wywód na temat przedstawianych 22 rodzajów słodów, który był (według mnie, oczywiście) potraktowany troszkę po macoszemu. Ziemowit przedstawił jedynie to, co słodownia mu przesłała jako reklamówkę. Spodziewałam się, szczerze mówiąc, nieco bardziej dogłębnych wiadomości. Jest jednak bardzo pozytywny efekt tego wykładu - dowiedziałam się, że już w pierwszym kwartale 2005 roku - słody te pojawią się w Browamatorze . Po wykładach ognisko, rozmowy w podgrupach i konkurs. O konkursie już pisałam - więc rozwodzić się nie będę. Nie mniej - gratuluję zwycięzcy - Dkrasnodebskiemu, którego wytwory znam - i wiem, że nagroda mu się należała. Dziękuję wszystkim: organizatorom za chęć i wykonanie, sponsorom za sponsorowanie, wykładowcom za wykłady, a uczestnikom za uczestnictwo. Mam nadzieję na spotkanie za rok!Last edited by Małażonka; 18-10-2004, 07:44.
Leave a comment:
-
-
Wszystkie piwa przywiezione na warsztaty i tak zostały wypite przez uczestników tej imprezy ,czy przez wszystkich nie wiem bo to zależało od ilości jednego rodzaju.Ja sam zaspokajałem się Janowem
Leave a comment:
-
-
Przywiozłam swoje piwo, by każdy uczestnik mógł spróbować moich wytworów. W rezultacie - pięć z sześciu przywiezionych przez nas butelek wylądowało na stole samozwańczego, sześcioosobowego jury. Nie dla tych sześciu osób przywoziłam piwo, ale dla tych trzydziestu, którym chciało się odwiedzić warsztaty. Efekt tego był taki, że w przerwie wykradłam jury nasze piwo, by inni również mogli go spróbować. I bardzo się cieszę, że tak zrobiłam. Przywożąc piwo nie oczekiwałam oceny, nagrody, czy innych gratyfikacji. Nastawiałam się na degustację - inni spróbują mojego piwa, a ja spróbuję ich. Pomysł z konkursem zniweczył te plany. Większość bowiem butelek nie zostało przedstawione uczestnikom, a szkoda...
To tyle w kwestii konkursu, choć jednocześnie muszę i chcę podziękować organizatorom, gdyż mimo kradzieży moich piw - otrzymałam dwa rodzaje chmielu i drożdże - dziękuję Wam bardzo!
O ogólnym wrażeniu z warsztatów napiszę w kolejnym poście, gdyż jako typowy gadulec nie zmieszczę się w jednym poście
Leave a comment:
-
-
Myślę ,że to temat do dyskusji dla organizatorów i dla piwowarów.Czy takie konkursy (rywalizacja) powinny być organizowane.Trudno jest tak zorganizować żeby każdy uczestnik skosztował każdego piwa i oddał swój głos nie robiąc ogólnego chaosu.
Leave a comment:
-
-
sklep-piwowar napisał(a)
...Konkursu na najlepsze przywiezione piwa nie należy traktować zbyt serio ,chciałem tylko żeby był pretekst do rozdania nagród...
Gdyby organizatorzy wcześniej poinformowali o konkursie, to kto by chciał to wziąłby w nim udział, z własnej woli, a kto nie, dzieliłby się piwem z innymi poza konkursem.
To by było na tyle z zabaw w adwokata (zawsze chciałem być prawnikiem)
Leave a comment:
-
-
To jest krótka notka w Radiu Lublin ,postaram się też zamieścić artukuły z gazet http://www.radio.lublin.pl/wiadomosci.php?id=1016112520Last edited by sklep-piwowar; 17-10-2004, 20:20.
Leave a comment:
-
-
Kilka słów podsumowania.Na tegorocznych II WWP w Lublinie było około 40 - 50 osób i bardzo fajnie ,że znakomita większość była zainteresowana wykładami Marka Skomry na temat chmielu oraz wykładami naszych stałych ekspertów Andrzeja Sadownika i Ziemowita Fałata.Konkursu na najlepsze przywiezione piwa nie należy traktować zbyt serio ,chciałem tylko żeby był pretekst do rozdania nagród.Można było zrobić konkurs na najciekawsze etykiety ale akurat piwo które zdobyło pierwsze miejsce ,nie posiadało wcale etykiety .Według mnie było sympatycznie ,a pogoda nam dopisała
Leave a comment:
-
-
Małażonka napisał(a)
Nie powiem, że po cichu na to liczę
Leave a comment:
-
-
Odp: Dodatkowe atrakcje
Zdrój napisał(a)
Dodatkowe atrakcje przygotowane na II Lubelskie Warsztaty Piwowarskie:
1.
Prezentacja ponad 20 rodzajów słodów specjalnych ze słodowni Weyermann (Bamberg - Niemcy)
Leave a comment:
-
-
Dodatkowe atrakcje
Dodatkowe atrakcje przygotowane na II Lubelskie Warsztaty Piwowarskie:
1.
Prezentacja ponad 20 rodzajów słodów specjalnych ze słodowni Weyermann (Bamberg - Niemcy)
2.
Degustacja świeżego piwo beczkowego - prosto z Browaru Janów Lubelski.
To już jutro - 16 października, od 11-ej.
Zapraszamy !
Leave a comment:
-
Leave a comment: