Na terenie Wielkopolski 11 listopada ruszyła oficjalnie kampania reklamowa Lecha Pilsa. Kampania jest wywołana wprowadzeniem do wielkopolskich lokali lanego pilsa. Na pierwszy ogień poszły plakaty i "tytki" do pakowania rogali marcińskich na Św. Marcina. Teraz do lokali wprowadzono trzy wzory podstawek pierwszy, drugi i trzeci.
Pojawiła się też promocja, zarówno w lokalach jak i sklepach. Przy zakupie pilsa dostaje się naklejkę do wklejenia na kupon. Po uzbieraniu 4 naklejek można kupon wymienić na otwieracz, a po 8 na koszulkę. Pojawiły się też okolicznościowe tacki na pieniądze do sklepów i lokali.
Wszystko utrzymane w gwarze poznańskiej.
Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.
Pojawiła się też promocja, zarówno w lokalach jak i sklepach. Przy zakupie pilsa dostaje się naklejkę do wklejenia na kupon. Po uzbieraniu 4 naklejek można kupon wymienić na otwieracz, a po 8 na koszulkę. Pojawiły się też okolicznościowe tacki na pieniądze do sklepów i lokali.
Wszystko utrzymane w gwarze poznańskiej.
Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.
W Gdyni w pewnym lokalu także można już napić się Pilsa z Poznania.
)
. Wycinają Lecha Mocnego, a cała reszta ma mieć sprzedaż wyżyłowaną do granic mozliwości. Dają sobie na to rok, może mniej, moze więcej jak słupki nie będą odpowiednio wysokie, to wytną Pilsa, Książęce czy Classica.
Comment