Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

Tyskie - promocja - 100 Euro co godzinę - od 2007.05.14

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • remfire
    Senior
    • 03-2004
    • 1334

    #46
    Moim prywatnym zdaniem wszystkie promocje polegajace na wysyłaniu SMS-ów mają na celu pokrycie kosztów nagród ( wraz z kosztami organizacji promocji) dzięki opłatom za te SMS-y. Tak naprawde nie chodzi o promocję danego produktu , lecz o wyciągnięcie dodatkowych pieniędzy.

    Comment

    • kopyr
      Senior
      • 06-2004
      • 9475

      #47
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika marian1920 Wyświetlenie odpowiedzi
      daw85, sorry, ale wyraziłem moją opinię, i myślę że paru browarowiczów (jak nie większość) się ze mną zgodzi.
      A ja się nie zgodzę, uważam, ze było dla nas nadzwyczaj cenne i pouczające, że daw85 napisał jak wygląda skrzecząca rzeczywistość konkursów smsowych. Nie oskarżałbym go o przechwałki. Jeżeli do kogoś możemy mieć pretensję, to do organizatorów tychże konkursów.
      blog.kopyra.com

      Comment

      • ZIOMEK2
        Gość
        • 09-2004
        • 2523

        #48
        a ja Wam dam co minutę !

        Comment

        • ART
          mAD'MINd
          • 02-2001
          • 23807

          #49
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ZIOMEK2 Wyświetlenie odpowiedzi
          a ja Wam dam co minutę !
          Ziomek, to nie jest czat.
          - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
          - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
          - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

          Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

          Comment

          • daw85
            Junior
            • 06-2007
            • 14

            #50
            Z tego co sobie przypominam to juz chyba 4 konkurs KP polegajacy na szybkim wysyłąniu smsow... KP nie zalezy na kasie z smsow dla NICH "drobne" konkursy w ktorych cena smsa kosztuje 1.22 to sie oraganizator nastawia na zysk 61gr to dla nich zaden zysk... pokrywa on koszt zwiazany z obsługa programu obsługujacego smsy.... KP cały czas chce ograniczyc "zawodowcow" w tym konkursie poszła najdalej... bo dała podwojne literki AX VJ oraz 1 osoba moze wygrac tylko 1 nagrode.... (ALE ZAWSZE SA KUZYNI CIOTKI...)skonczyły sie czasy ze wygrywało sie po 60 beczek na 1 osobe.... nie zalezy mi na chwaleniu tylko chce jednym osobom uswiadomoc fakt mianowicie taki ze pisza ze nagrod nie ma albo ida do znajomych... jak sie ma troszke pojecia o tym to zawsze sie cos wygra.....POZDR
            Last edited by daw85; 27-06-2007, 02:33.

            Comment

            • remfire
              Senior
              • 03-2004
              • 1334

              #51
              Gdyby nie zależało im na tych "drobnych" to do odpowiedniej ilości piw byłaby dodana szklanka, otwieracz, koszulka itp. Wtedy koszty tych dodatków pokrywa producent , a klient wie ile musi kupić , aby dostać określony dodatek.
              W tym przypadku kupujesz, a nie masz pojęcia czy wogóle coś wygrasz - najcześciej nic, bo poprostu zwykły klient nie ma szans. A tak naprawde nie są to chyba takie drobne kwoty, bo skoro sam wspominałeś że wydałeś na SMS-y 2 tys zł, to przeciez sam ufundowałeś ok 5 nagród po 100Euro !!! Jeśli doda się do tego tych wszystkich "naiwniaków" wysyłajacych po kilka , czy kilkanaście SMS-ów to uzbiera sie całkiem niezła sumka. Czy to nie jest pokrycie kosztów ?

              Comment

              • kopyr
                Senior
                • 06-2004
                • 9475

                #52
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika remfire Wyświetlenie odpowiedzi
                Gdyby nie zależało im na tych "drobnych" to do odpowiedniej ilości piw byłaby dodana szklanka, otwieracz, koszulka itp. Wtedy koszty tych dodatków pokrywa producent , a klient wie ile musi kupić , aby dostać określony dodatek.
                W tym przypadku kupujesz, a nie masz pojęcia czy wogóle coś wygrasz - najcześciej nic, bo poprostu zwykły klient nie ma szans. A tak naprawde nie są to chyba takie drobne kwoty, bo skoro sam wspominałeś że wydałeś na SMS-y 2 tys zł, to przeciez sam ufundowałeś ok 5 nagród po 100Euro !!! Jeśli doda się do tego tych wszystkich "naiwniaków" wysyłajacych po kilka , czy kilkanaście SMS-ów to uzbiera sie całkiem niezła sumka. Czy to nie jest pokrycie kosztów ?
                Jest kilka argumentów przeciw tej teorii:
                Po pierwsze primo - gadżety dodawane w sklepie, to nie zawsze jest taki świetny pomysł. W wielu sklepach gro tych giftów rozchodzi się pomiędzy personel.
                Po drugie primo - koszty wbrew pozorom są większe, bo tutaj (konkurs smsowy) nie każdy wygrywa, a żeby zrobić akcję ogólnopolską, dostarczyć te nagrody do sklepów - to kosztuje.
                Po trzecie primo - niektórzy nie chcą szklanek, ich motywuje dopiero nagroda typu Plazma, samochód, wycieczka.
                Po czwarte primo - ceny smsów w promocjach KP chyba są niskie, o ile się nie mylę, to jakieś kilkadziesiąt groszy. Nie jest to słynne 1,22zł. Operator, który im przeprowadza całą akcję też chce zarobić, no i część chyba idzie dla operatora Twojej komórki.
                Po piąte primo ultimo - wg badań KP klienci bardzo lubią te konkursy.
                Last edited by kopyr; 27-06-2007, 06:59. Powód: bold
                blog.kopyra.com

                Comment

                • jacer
                  Senior
                  • 03-2006
                  • 9875

                  #53
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika mwa Wyświetlenie odpowiedzi
                  Sama idea konkursu jest chora, a nie ja
                  A czy ja napisałem gdzieś, że ty jesteś chory? Czytaj ze zrozumieniem.

                  Rozumiem, że wysyłanie odpowiedzi w ciemno polega na wpisywaniu np. koń, krowa, koza i czekaniu na wygraną??
                  Milicki Browar Rynkowy
                  Grupa STYRIAN

                  (1+sqrt5)/2
                  "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                  "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                  No Hops, no Glory :)

                  Comment

                  • mwa
                    Senior
                    • 01-2003
                    • 5071

                    #54
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika jacer Wyświetlenie odpowiedzi
                    A czy ja napisałem gdzieś, że ty jesteś chory? Czytaj ze zrozumieniem.

                    Rozumiem, że wysyłanie odpowiedzi w ciemno polega na wpisywaniu np. koń, krowa, koza i czekaniu na wygraną??
                    Jak byś się zainteresował choć trochę to byś wiedział, że konia, głupa czy mijescowości Twojej w odpowiedzi nie napiszesz bo by nie miało to sensu. Przeczytaj regulamin.
                    Pozdrawiam Cię !!!!

                    Comment

                    • jacer
                      Senior
                      • 03-2006
                      • 9875

                      #55
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika mwa Wyświetlenie odpowiedzi
                      Jak byś się zainteresował choć trochę to byś wiedział, że konia, głupa czy mijescowości Twojej w odpowiedzi nie napiszesz bo by nie miało to sensu. Przeczytaj regulamin.
                      Czyli nie pisze się w ciemno, tylko trzeba znać przynajmniej większość pytan i odpowiedzi i odpowiada się losowo spośród znanych odpowiedzi. Dobrze rozumiem?

                      Nie będę nic czytać, bo nie mam czasu na takie rzeczy. Jedynie się pytam.
                      Milicki Browar Rynkowy
                      Grupa STYRIAN

                      (1+sqrt5)/2
                      "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                      "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                      No Hops, no Glory :)

                      Comment

                      • mwa
                        Senior
                        • 01-2003
                        • 5071

                        #56
                        Nie gorsz się-jak nie masz czasu to co tu robisz-przynajmniej w tym temacie.

                        Nie wiem jak jest w tej promocji, w beczkach było pytanie i odpowiedz wysyłałeś A lub B lub C czyli były trzy możliwości.
                        Last edited by mwa; 27-06-2007, 10:42.
                        Pozdrawiam Cię !!!!

                        Comment

                        • jacer
                          Senior
                          • 03-2006
                          • 9875

                          #57
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika mwa Wyświetlenie odpowiedzi
                          Nie gorsz się-jak nie masz czasu to co tu robisz-przynajmniej w tym temacie.

                          Nie wiem jak jest w tej promocji, w beczkach było pytanie i odpowiedz wysyłałeś A lub B lub C czyli były trzy możliwości.

                          aha

                          Siedze przy kompie, bo robie projekty

                          Na zbieranie kapsli żeby wysyłac kody czasu brak.
                          Milicki Browar Rynkowy
                          Grupa STYRIAN

                          (1+sqrt5)/2
                          "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                          "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                          No Hops, no Glory :)

                          Comment

                          • mroz4
                            Junior
                            • 08-2004
                            • 6

                            #58
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika daw85 Wyświetlenie odpowiedzi
                            Z tego co sobie przypominam to juz chyba 4 konkurs KP polegajacy na szybkim wysyłąniu smsow... KP nie zalezy na kasie z smsow dla NICH "drobne" konkursy w ktorych cena smsa kosztuje 1.22 to sie oraganizator nastawia na zysk 61gr to dla nich zaden zysk... pokrywa on koszt zwiazany z obsługa programu obsługujacego smsy.... KP cały czas chce ograniczyc "zawodowcow" w tym konkursie poszła najdalej... bo dała podwojne literki AX VJ oraz 1 osoba moze wygrac tylko 1 nagrode.... (ALE ZAWSZE SA KUZYNI CIOTKI...)skonczyły sie czasy ze wygrywało sie po 60 beczek na 1 osobe.... nie zalezy mi na chwaleniu tylko chce jednym osobom uswiadomoc fakt mianowicie taki ze pisza ze nagrod nie ma albo ida do znajomych... jak sie ma troszke pojecia o tym to zawsze sie cos wygra.....POZDR
                            To oświeć nas, powiedz, jak Ty to robisz, że wygrywasz...

                            Comment

                            • daw85
                              Junior
                              • 06-2007
                              • 14

                              #59
                              Zeby wygrac trzeba na cos poswiecic duzo czasu... mi srednio schodzi ok 5-6 godzin dziennie od samego poczatku.... ale opłaca sie to bo powolutku zblizam sie do magicznej bariery:) kilka stowk i bedzie.... co do wskazowek duzo ich jest.... nie bede sobie wbijał karniaka i nie powiem co i jak.... zreszta sam do wszystkiego dochodziłem.... co do jednego posta to ze dałem 2 tys na smsy nie znaczy ze KP dostała 2 tys bo jak sms kosztuje 61gr to 11 to podatek zostaje 50gr wiekszosc zarabia operator komorkowy z tego on zyje... wiec nie piszcie ze KP zarabia na smsach bo tak nie jest..... liczy sie promocja,szum i zabawa::: POZDR

                              Comment

                              • marian1920
                                Senior
                                • 10-2003
                                • 1333

                                #60
                                przy sposobach w jakich KP organizuje konkursy to zabawa raczej marna...tylko kasę z tego biorą..

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎