Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rezygnuję z TP SA

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • żąleną
    Sojowe Oddziały Bojowe
    • 01-2002
    • 13239

    #61
    Eee, mogłeś jeszcze trochę to pociągnąć.

    Comment

    • mareks
      Senior
      • 05-2002
      • 1939

      #62
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika bielok Wyświetlenie odpowiedzi
      Cześć

      Oczywiście że nie za darmo, ale tylko tpsa inwestuje w budowę sieci. Operatorzy maja inwestycje w nosie.
      OA inwestują tylko tam gdzie mogą ciągnąć szybkie i łatwe zyski czyli budują infrastrukturę kablową na dużych osiedlach.
      Peryferia miast, wioski już ich nie interesują bo trzeba dużo zainwestować.

      Prywatyzacja TPSA to jeden z większych przekrętów po 1989r.

      Pracuje w TP SA prawie 20 lat. Telefonu stacjonarnego nie mam a internet mam od prywaciarza. Obecnie nie działa 4 dzień.
      Piszę przez służbową komórkę.

      Comment

      • chinet
        Senior
        • 04-2006
        • 486

        #63
        Teraz ja napiszę kilka słów o współpracy z tepsą.
        Od kilku lat mieszkam pod Warszawą (30km). Jedyną możliwością posiadania internetu było połączenie radiowe. Usługa ta była prowadzona przez małą, lokalna firmę. Co okazało się totalną klapą. Traf chciał, że pojawił sie wolny numer w tepsie i mogłem podpisać umowę na neostradę. Mieszkam bezpośrednio przy krajowej dwójce i słup miałem po drugiej stronie drogi. Monterzy przyjechali, podłączyli kable i miałem internet. Wieczorem okazało się, że neostrada nie działa. Zgłosiłem to do TP. Przyjęcie zgłoszenia odbywa się wg określonego schematu: pytania o świecące diody (miałem modem Sagem), zmiany portów usb, itd. Po dwóch dniach okazało się, że przejeżdżający ponadgabarytowy TIR zabrał kabel ze sobą. Monter miał pojawić się w ciągu 48 h. Dopiero trzeciego dnia po mojej telefonicznej interwencji przyjechała ekipa monterów. Podłączyli kabel ponownie. Dosłownie po godzinie kabel został zerwany. Ponownie zgłaszam do TP o awarii i od razu mówię o zerwanym kablu. Pani po drugiej stronie słuchawki pyta o świecące diody w modemie i czy sprawdzałem na innych portach usb?! W tym momencie nie wytrzymałem i trochę zwymyślałem ją od półgłówków, ale pomogło i następna ekipa przyjechała już przygotowana. Zamontowali na słupie po drugiej stronie drogi przedłużającą sztycę. Kabel jest dwa metry wyżej i mam spokój z TIRami.

        Przez dłuższy czas miałem spokój. W lipcu tego roku zaczęło się dziać... ale o tym kolejnym razem.

        Comment

        • ART
          mAD'MINd
          • 02-2001
          • 23805

          #64
          Trolejbus przejechał
          - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
          - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
          - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

          Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

          Comment

          • Latarnik
            Premium Lamplighter
            • 06-2004
            • 4998

            #65
            Albo wywrotka z podniesioną paką
            5410 kapsli z wypitych piw
            874 nowe piwa opisałem na forum (w tym 774 z USA).
            "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy."- Benjamin Franklin
            https://sites.google.com/view/latarniknj-galeria/strona-główna
            Freedom is the right to tell people what they do not want to hear– George Orwell
            https://sites.google.com/view/ety-z-...trona-główna

            Comment

            • anteks
              maruda
              • 08-2003
              • 10738

              #66
              Nisko latające samoloty ?
              Mniej książków więcej piwa

              Comment

              • skitof
                Senior
                • 11-2007
                • 2478

                #67
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                Eee, mogłeś jeszcze trochę to pociągnąć.
                Spoko, spoko, jeszcze się odezwą.

                Comment

                • sergioP
                  • 09-2005
                  • 1261

                  #68
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ART Wyświetlenie odpowiedzi
                  Trolejbus przejechał
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Latarnik Wyświetlenie odpowiedzi
                  Albo wywrotka z podniesioną paką
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika anteks Wyświetlenie odpowiedzi
                  Nisko latające samoloty ?
                  Stado żyraf z drabinami
                  - Wiesz Luciu, co ci powiem?
                  - ???
                  - ...napiłbym się piwa.

                  ------------------------------------------
                  Dzień dobry panu.
                  Poproszę dwa piwa...albo nawet trzy.

                  Comment

                  • adam16
                    Senior
                    • 02-2001
                    • 9865

                    #69
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika mark33 Wyświetlenie odpowiedzi
                    Ja sobie kazałem telefon "zawiesić" , cena identyczna z płaceniem przy NEO za utrzymanie linii, a jak się skończy umowa na NEO to wezmę sobie chyba z kablówki sam internet . Usługa działa mi bardzo dobrze (zmiana IP w kilka sekund się przydaje) ale cena nie działa
                    Marku, nie identyczna. Zawieszenie 21,35 zł. Utrzymanie 29 zł.
                    Browar Hajduki.
                    adam16@browar.biz
                    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                    Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :D

                    Comment

                    • adam16
                      Senior
                      • 02-2001
                      • 9865

                      #70
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Jurandofil Wyświetlenie odpowiedzi
                      Rozważaliśmy z żoną w przeszłości już wielokrotnie rezygnację z telefonu stacjonarnego. Brakowało jednak jakiegoś bodźca do decyzji. Aż tu nagle TP S.A. ten bodziec położyła nam na tacy!
                      Zdecydowaliśmy - bez konsultacji ze Wspólnotą - że nie będziemy rozwalać ścian, ani na klatce, ani w mieszkaniu. Skończymy współpracę z omawianym operatorem telefonicznym.
                      Popełniłem pismo z informacją, iż rozwiązuję umowę (wyszło na koniec okresu rozliczeniowego 28 lutego). Opisałem sytuację pokrótce oraz nadmieniłem, że wstrzymuję opłatę za faktury ze stycznia i lutego ze względu na fakt, iż od 5 stycznia (dzień zgłoszenia usterki xxx) operator nie świadczył usługi.
                      Przypomniano mi słusznie, że ostatnio przysłany przez TP. S.A. sms o naprawieniu usterki może im posłużyć w ewentualnym odwołaniu, więc po raz kolejny wykręciłem numer Błękitnej Linii.
                      - Dzień dobry, Dominika Iksińska, w czym mogę pomóc?
                      - Proszę pani, nie działa i nie będzie działało. Proszę tylko przyjąć ode mnie zgłoszenie usterki
                      - Nie bardzo rozumiem.
                      - To nic. Ja też nie. No dobra, to numer abonenta podać?
                      - A jest awaria?
                      - No jest, taka, rzekłbym, dużego kalibru.
                      - To poproszę podać numer abonenta.
                      - Ale nie będzie już pani sprawdzać szumów na linii? W usterkach o numerach, które mogę podać, wszystko było wyjaśnione.
                      - Dziękuję. Na kogo jest umowa?
                      - Podałem.
                      - Dziękuję. Proszę zaczekać, sprawdzę szumy na linii.

                      Muzyczka.
                      No wiem, że mają takie procedury.
                      - Proszę pana nie ma sygnału.
                      - Aparat sprawdzałem.
                      - To bardzo dobrze. Proszę pana, proszę się nie martwić, nazywam się Dominika Iksińska, zajmę się sprawą osobiście, usterka zostanie naprawiona.
                      Już mi się nawet nie chciało pytać kiedy. No z resztą wiedziałem, że zapewne nie w najbliższych latach.
                      Jurandofil - w październiku konsultant w żadnym wypadku w nie mógł przeprowadzić Ci pomiaru, a co za tym idzie stwierdzić, że masz brak sygnału.
                      Browar Hajduki.
                      adam16@browar.biz
                      Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                      Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :D

                      Comment

                      • Jurandofil
                        Senior
                        • 10-2007
                        • 976

                        #71
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika adam16 Wyświetlenie odpowiedzi
                        Jurandofil - w październiku konsultant w żadnym wypadku w nie mógł przeprowadzić Ci pomiaru, a co za tym idzie stwierdzić, że masz brak sygnału.
                        A gdzie ja pisałem, że sprawdzał w październiku?
                        Nawiasem mówiąc, dlaczego w październiku akurat nie?
                        Znam osoby pijące koncerniaki, mimo że próbowały PIWA. Już nie potrafię im pomóc...

                        Maciek urodził się po zamknięciu Browarów Warmińsko-Mazurskich "JURAND" w Olsztynie. Będą musiały mu wystarczyć wspomnienia taty...
                        Mateusz z kolei... w okresie wielkiego bumu browarów kontraktowych i minibrowarów restauracyjnych. Czego się ze mną napije za kilkanaście lat?

                        Comment

                        Przetwarzanie...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎