salwadorm

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • salwadorm
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.04
    • 1

salwadorm

Witam wszystkich,
    oprócz tego, że lubię piwko to jeszcze nie miałem tej przyjemności jaką, wydaje mi się, jest warzonko. Stąd nie przeciągając za bardzo, mam na imię Sławek, zamieszkuję w Mirkowie koło Wrocławia ... Z zawodu jestem farmaceutą i mam nadzieję, że uda mi się jakieś piwne lekarstewko stworzyć (bez recepty ma się rozumieć)

Do zobaczenia
  • darekd
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🍺🍺🍺🍺
    • 2003.02
    • 13290

witaj

Comment

Related Topics

Collapse

• kaczka116
      Gloger, [Służba Zdrowia] Bez Recepty
      kaczka116
      Piwo gotowe do oceny
      2019-11-17, 19:43
    • Serokomlak
      Szwecja, Olandia, Rälla, Idrottsvägen 2, Fireside Brewery
      Serokomlak
      Olandia (137 km długości i od 5 do 16 km szerokości) to druga co do wielkości wyspa (o powierzchni 1342 km²) Szwecji, którą zamieszkuje nieco ponad 26 tys. osób. Jest to także jedna z najpopularniejszych w kraju letnich destynacji. Mimo to działają tu jedynie dwa browary. Oba niewielkie....
      2025-09-29, 21:43
    • heckler
      Zlín, Ulička 601, Pivovar Misionář
      heckler
      Browar Misionář został założony w 2024 roku w domu rodzinnym w Zlinie przez pasjonata piwa, a obecnie piwowara browaru- Martina Mikoškę.
      Na obrzeżach Zlina w jednej z ciasnych, wąskich uliczek stoi dom Martina. Niestety nie mieliśmy przyjemności poznania samego szefa, ale za to poznaliśmy...
      2025-08-11, 07:15
    • bimb
      Piwo Gozdawa lekko kwaśne alkoholowe i drożdżowe
      bimb
      Cześć.
      Robiłem już piwo z brewkitu w poprzednich latach kilkanaście razy i zawsze wychodziło super tzn. takie jak lubię podobne w smaku do Niemca czy Czecha lagery pilsnery i pilsy.

Wiem, że dodawanie cukru zamiast ekstraktu słodowego pogarsza smak i u mnie też tak było,...
      2025-07-13, 17:23
    • dadek