Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Witam szanowne grono wielbicieli piwa

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Krzysiek_K
    Junior
    • 10-2011
    • 4

    Witam szanowne grono wielbicieli piwa

    Jestem studentem Politechniki Krakowskiej, a na tą stronę trafiłem przez google. Szukałem informacji o piwie, o nowych dla mnie markach, no i miejscach gdzie można kupić złocisty trunek. Jeszcze niedawno mnie(jak i za pewnie większości) wydawało się, że piwa polskiej produkcji, z wielkich koncernów np. Tyskie, czy Żywiec są super, że przecież to najlepsze co można kupić... Ale na szczęście ciekawość doprowadziła do tego, że spróbowałem też innych piw, jak choćby Złote Lwy, Pilsner Urquell, czy Budweiser Budvar. I jak się okazało, teraz nie interesują mnie te popularne piwa, dostępne w każdym sklepie... Uważam, że lepiej pójść do odpowiedniego sklepu(a teraz, będąc w Krakowie mam taką możliwość) i kupić jedno lepsze, ciekawsze piwo, niż choćby dwa w realu, płacąc tyle samo. Uważam, że warto wypić mniej, i rzadziej, ale czegoś lepszego. Mam nadzieję poszerzać swoją wiedzę dotyczącą piwa, zwiększać ilość spróbowanych piw, a przy tym nie zbankrutować. Może kiedyś, w przyszłości zajmę się amatorską produkcją piwa.

    Pozdrawiam Krzysiek
  • dyczkin
    Serce w kolorze blaugrana
    • 05-2011
    • 3657

    #2
    Pozdrawiam Z Polkowic
    Lektura browar.biz to interesujące zajęcie ma dłuuugie dni. Bakcyl piwny zaszczepią ci miejscowi sekciarze.
    W Krakowie wybór sklepów z ciekawym piwem masz szeroki więc nowe smaki przed tobą.
    A własny wyrób piwa sprawi ci wielka satysfakcję, zacieranie nie straszne jest .
    Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

    Moje warzenie // Piwny Wojownik

    Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

    Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820

    Comment