Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Małażonka napisał(a) A jednak: dzięki przyjęciu mnie pod skrzydełka przez Dkrasnodebskiego, koszty podróży spadają o połowę i sami na miejscu wypijemy nasze zdrówko!
Oto prawdziwie męska decyzja
Z wielkim zadowoleniem przyjmuje Twoją wiadomość.
peter_1000 napisał(a) Ja się dostosuję do każdego miejsca spotkania. Tylko że Lublina ni cholery nie znam i dobrze by było spotkać się w jakimś punkcie centralnym.
Więc punktem centralnym zostaje lokal Swojska Chata
Po co błądzić po mieście
Kilka słów podsumowania.Na tegorocznych II WWP w Lublinie było około 40 - 50 osób i bardzo fajnie ,że znakomita większość była zainteresowana wykładami Marka Skomry na temat chmielu oraz wykładami naszych stałych ekspertów Andrzeja Sadownika i Ziemowita Fałata.Konkursu na najlepsze przywiezione piwa nie należy traktować zbyt serio ,chciałem tylko żeby był pretekst do rozdania nagród.Można było zrobić konkurs na najciekawsze etykiety ale akurat piwo które zdobyło pierwsze miejsce ,nie posiadało wcale etykiety .Według mnie było sympatycznie ,a pogoda nam dopisała
sklep-piwowar napisał(a) ...Konkursu na najlepsze przywiezione piwa nie należy traktować zbyt serio ,chciałem tylko żeby był pretekst do rozdania nagród...
Jednak można było uprzedzić wcześniej o takim konkursie. Część piwowarów, która przywiozła swoje piwo do Lublina nie była specjalnie szczęśliwa z takiego przymusowego udziału w nim, z powodów ideologicznych. Piwo przywieźli, gdyż chcieli zaprezentować je wszystkim uczestnikom warsztatów. Zwłaszcza że wcześniejsza informacja na ich temat mówiła jedynie o prezentacji i degustacji piw domowych. Konkurs w wielu wypadkach to uniemożliwił.Poza tym uwarzają oni iż piwowarstwo nie jest sportem, przynajmniej nie dla nich. I myślę że powinno uszanować się ich poglądy.
Gdyby organizatorzy wcześniej poinformowali o konkursie, to kto by chciał to wziąłby w nim udział, z własnej woli, a kto nie, dzieliłby się piwem z innymi poza konkursem.
To by było na tyle z zabaw w adwokata (zawsze chciałem być prawnikiem)
Comment