Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Fischer, Adelscott

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • slavoy
    Senior
    • 10-2001
    • 5052

    Fischer, Adelscott

    Zachęcony zmianą kapsla, znowu sięgnąłem po to bardzo dobre, aczkolwiek nietypowe Piwko. I tak:
    Browar Fischer, Schiltigheim Cedex, Francja
    Składniki: woda, słód, kukurydza, słód whisky, cukier, aromaty, karmel, chmiel, anty-utleniacz: kwas askorbinowy.
    Alk. 6,6% obj.
    Piana: mało
    Gaz: jest
    Barwa: a la Warka Strong
    Smak: Gorycz, ale ze słodyczą. Na pierwszym planie jednak smak dobrej whisky (przypomina Canadian Special Old) długo leżakowanej w beczkach. Niestety nie znam się na drewnie, żeby powiedzieć w jakich beczkach, ale znawca by wiedział.
    Zapach: Tu podobnie: jak whisky, ale bez tej nuty mocnego alkoholu.
    Ogólnie: oczywiście 5, ale chyba powinno być poza kategorią.
    Dick Laurent is dead.
  • Cezar
    Senior
    • 05-2001
    • 1349

    #2
    Alkohol wyraźnie czuć, ale nie jest to zapach niemiły dla powonienia. W niczym nie przypomina odrzucających woni niektórych polskich mocnych piw. Mnie bardziej niż z whisky kojarzy się on (zapach) z jakimś likierem. A samo piwo smakuje jak rozwodnione posłodzone whisky.

    Ogólnie jednak wrażenia z konsumpcji są bardzo pozytywne. Należy chyba jednak ten wynalazek potraktować jako ciekawostkę.

    Comment

    • StaryKocur
      Senior
      • 01-2002
      • 1521

      #3
      To prawidłowo, że pachniała wam whisky, jako że piwo to
      warzone jest ze słodu przeznaczonego do wyrobu
      whisky właśnie.
      Moim zdaniem jest to bardzo zacne piwo ( pochwalę Wam się,
      że mam do niego szklankę ), choć odstrasza mnie nieco
      biała butelka.
      Aha, istnieje ono również w wersji ciemnej ( nie wiem,
      czy jest dostępna w Polsce ).
      Piwo pite z umiarem
      nie szkodzi w żadnych ilościach.

      Comment

      • adam16
        Senior
        • 02-2001