Witam wszystkich piwoszy!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Lukasz92
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2014.05
    • 4

Witam wszystkich piwoszy!

Hej! Właśnie zaczynam swoją przygodę z odkrywaniem piwnych doznań! Wcześniej piwo traktowałem po prostu jako napój alkoholowy służący do zagaszenia pragnienia i tzn. "znieczulenia" organizmu Próbowałem wiele piw przeważnie znanych koncernówek, aż nadszedł moment że stwierdziłem że te wszystkie piwa nie zachwycają mnie, a wręcz negatywnie nastawiają do ich spożywania. Więc zacząłem próbować browarów regionalnych lub takich których jeszcze nie pijałem, poszukując piwa które mnie zaskoczy smakowo, które pobudzi moje kubki smakowe i ogólnie spojrzenie na ten trunek. Jak napisałem na wstępie, jestem dopiero laikiem w tych sprawach także wszystkie rady i podpowiedzi będą przyjmował z przyjemnością

Pozdrawiam, Łukasz.
  • dominik_walkowiak
    Porucznik Browarny Tester
    • 2013.10
    • 335

Cześć Łukasz Życzę miłej i długiej przygody z piwkiem w ręku ;P

Comment

• Lukasz92
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2014.05
      • 4

Dziękuję

Comment

Related Topics

Collapse

• lybka
        Witam Piwoszy
        lybka
        Cześć pochodzę ze Sląska, uwielbiam piwo, pozdrawiam wszystkich
        2020-06-14, 16:08
      • dadek
        Książenice, Jarzębinowa 5, Browar Przetwórnia Chmielu
        dadek
        Już dawno nie byłem w tak nowym browarze, już działającym ale jeszcze przed premierą piw. Z Docentem planowaliśmy nawet wcześniejszą wizytę jednak Łukasz Śledziński (piwowar, od dwóch lat sędzia PSPD) zaproponował byśmy trochę poczekali aż piwa zakończą burzliwą fermentację i...
        2019-03-19, 05:45
      • darekd
        Rampušák, Cofee Stout
        darekd
        Znany w Polsce browar z Dobruški, od którego kiedyś nosił swoją nazwę. Obecnie nosi nazwę Rampušák jak marka ich piw.