Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Powitanie

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kris-pe
    Junior
    • 02-2007
    • 15

    Powitanie

    Witam – jako nowy w Waszym gronie może trochę się przedstawię:
    mam 50 lat , jestem z Wrocławia ale mieszkam na wsi pod Warszawą, przez co piwa mogę napić się tylko w dni wolne od pracy i to pod warunkiem, że nigdzie nie jadę – transport publiczny jest kiepski i zawodny więc pozostaje tylko własny pojazd .
    Z zawodu jestem budowlańcem a pracuję jako „biurwa”. Jestem duży, spokojny, rzeczowy i raczej milczek.
    Jestem antytalentem pod względem językowym i do tej pory nie nauczyłem się dobrze języka polskiego (robię błędy za co z góry przepraszam) ale chciałbym nauczyć się języka angielskiego .
    Bawi mnie fotografowanie, żeglarstwo i muzyka rockowa przy dobrym piwie. Lubię wędrówki po górach i po morzu (dawno nie pływałem – brak czasu a i człowiek niestety starzeje się ).
    Interesuje mnie budownictwo dawne – tradycyjne, ciekawostki z historii Wrocławia i medycyna ludowa, która raz wychodzi z użycia a raz robi się modna.
    Kiedyś robiłem wino, nalewki i krupniki, ale ponieważ nie ma czasu – także na „degustację” – zaprzestałem. Zbieram kufle, które mi się podobają (dorywczo), podstawki pod piwo (wafelki) a kiedyś także kapsle (ciągle jeszcze je mam).
    Marzy mi się mini browar i jacht pełnomorski z możliwością autonomicznego pływania.
    Pozdrawiam wszystkich .
    Krzysiek (kris-pe)
  • peter007
    Senior
    • 06-2004
    • 2820

    #2
    Witaj na piwnym forum. Życzę Ci spełnienia swych marzeń (szczególnie tego o browarze). A na początek polecam wiadra i duży gar
    Jeśli ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz racje - wydaje ci się

    Comment

    • Shlangbaum
      Senior
      • 03-2005
      • 5828

      #3
      Witam nowego forumowicza

      Krakowski Konkurs Piw Domowych !

      Comment

      • Wielki_B
        Senior
        • 02-2005
        • 1968