Witam wszystkich, od roku robię piwo z brewkita, teraz chciał bym spróbować zacierania. Może podpowiecie mi jakiś zestaw dla początkującego, łatwy do zrobienia?
Witam
Collapse
X
-
-
Witaj. Zajrzyj do mojego tematu w stopce, zacząłem od łatwego zestawu z CPVolenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!
Moje warzenie // Piwny Wojownik
Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń
Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820Comment
Related Topics
Collapse
-
Witam!
Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.
Wciąż przeglądam forum, jest tu mnóstwo informacji i jeszcze wiele do nauczenia się. ale chciałbym się dowiedzieć jakie drożdże polecacie dla początkującego?...-
Channel: Surowce
-
-
Witam
Sprzedam książkę A. Banachowicza "Domowe piwo. Podręcznik początkującego piwowara". Książka jest nowa, przeczytałem i chętnie się jej pozbędę. Cena do ustalenia.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d765a1915048d525...-
Channel: Giełda: kupię - sprzedam - zamienię
2017-08-25, 12:08 -
-
Historyczny browar na Podolu, który od kilku lat eksportuje do Polski, choć w dość ograniczonym zakresie, ale są dostępne m.in. w sklepach z ukraińskimi towarami spożywczymi.
W jednym takich sklepów kupiłem tam podchodząc trochę z dystansem, bo Barley Wine (23% ekstr., 8% alk) w cenie...-
Channel: Ukraina
-
-
Pomimo szumnej nazwy zawiedzie się ten kto spodziewa się znaleźć tu browar. To po prostu nieduża knajpka w narożu starej stylowej kamienicy w odległości kilku minut jazdy tramwajem (3 przystanki) z głównego dworca kolejowego Timişoara Nord.
Knajpka mieści zaledwie 5 niedużych stolików,...-
Channel: Rumunia
-
-